Tösen - vilsen i vardagen

En blogg som handlar om min vardag, om de tankar och idéer jag har om omvärlden som jag kanske inte alltid kan, eller vill yttra högt.

Helgen till ära..

Publicerad 2013-12-07 11:58:05 i Allmänt,

..som en typisk kommunalarbetare så har jag lyckats bli sjuk till helgen. Igår kände jag mig trött och sliten, men trodde det berodde på festandet och allt gråtande under natten innan. Istället visar det sig att jag dragit på mig en rejäl förkylning med stegring och allt. 


Jag som hade så stora förhoppningar på den här helgen. Hade tänkt att jag skulle få allt möjligt uträttat den här helgen, men nu ser det nog ut som om största delen av helgen kommer att gå åt till att ligga på soffan och dricka varma drycker. Tur så är det en rätt mysig sysselsättning det också ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tösen

Jag är en tjej som passerat 25 års ålder (nyligen dock!) och som nu valt att sluta räkna åren. Jag älskar äventyr och försöker ofta vara spontan, inom rimliga gränser. Till mina hobbyn hör matlagning, bakning, fotografering samt träning. Jag grubblar mycket kring min vardag, vad som hänt och vad som kommer att hända, och vill gärna dela mina tankar anonymt.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela