Tösen - vilsen i vardagen

En blogg som handlar om min vardag, om de tankar och idéer jag har om omvärlden som jag kanske inte alltid kan, eller vill yttra högt.

Snart dags för 80s New Years partyt :D

Publicerad 2013-12-31 06:12:39 i Vinter,

Har ännu en del att fixa för kvällens fest: kycklingpastasalladen, tzazikin, hamburgerbröden och grönsalladen. Och så förstås mig själv ;) Ska se om jag lyckas lägga upp en bild på min outfit lite senare idag.

Det som jag lyckats göra hittills. Dekorera festsalen, fixat pulledpork-köttet samt förberett citroncheesecaken.

Men innan jag kan fixa det sista så måste jag tyvärr på jobb. Tur så har jag så mycket övertid att ta ut att jag bara behöver jobba halvdag, annars skulle jag nog inte lyckas få något gjort idag!

Så länge dagen inte blir för hektisk så ska jag försöka lägga upp lite bilder senare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tösen

Jag är en tjej som passerat 25 års ålder (nyligen dock!) och som nu valt att sluta räkna åren. Jag älskar äventyr och försöker ofta vara spontan, inom rimliga gränser. Till mina hobbyn hör matlagning, bakning, fotografering samt träning. Jag grubblar mycket kring min vardag, vad som hänt och vad som kommer att hända, och vill gärna dela mina tankar anonymt.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela