Tösen - vilsen i vardagen

En blogg som handlar om min vardag, om de tankar och idéer jag har om omvärlden som jag kanske inte alltid kan, eller vill yttra högt.

Blodprov..

Publicerad 2013-11-26 21:14:16 i Graviditet,

Idag blev det klart för mig precis hur viktigt morgonmål är för mig.. Var döhungrig då jag kom till jobbet! Eftersom jag skulle till labbet för att ta blodprov fick jag varken dricka eller äta något på morgonen. Att vara utan att äta gick ändå någorlunda bra just då, men att låta bli att dricka va svårare. Men visst gick det också.

Så nu får jag vänta nästan 3 veckor på att få resultaten från blodprover och gynproverna. Och utöver detta så väntar jag alltså på kallelsen till gynekologiska polikliniken som torde komma i december-januari. Åh, väntar sååå på att få lite svar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tösen

Jag är en tjej som passerat 25 års ålder (nyligen dock!) och som nu valt att sluta räkna åren. Jag älskar äventyr och försöker ofta vara spontan, inom rimliga gränser. Till mina hobbyn hör matlagning, bakning, fotografering samt träning. Jag grubblar mycket kring min vardag, vad som hänt och vad som kommer att hända, och vill gärna dela mina tankar anonymt.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela