Tösen - vilsen i vardagen

En blogg som handlar om min vardag, om de tankar och idéer jag har om omvärlden som jag kanske inte alltid kan, eller vill yttra högt.

Fuskar lite idag..

Publicerad 2013-11-01 15:12:05 i Träning,

Hade tänkt fara och träna idag, men det blev inte av. Kände mig inte tillräckligt motiverad och hade därför några ursäkter färdiga i bakfickan; jag har inte råd just nu, jag måste hem till mammas papegoja, jag måste och handla och om jag åker och tränar ännu efter det så blir det så sent innan jag kommer hem, och det gör ju inget om jag skippar den här gången då jag tränat två gånger den här veckan ändå, speciellt eftersom jag ännu har sådan träningsvärk från onsdagens träning..;) Och ja, vågen visade ju på 56,6kg i morse, så jag har ingenting att ora mig för gällande vikten heller!! Så nu sitter jag här på soffan och slappar istället. Men jag är iaf stolt över att jag inte köpte snacks då jag var och handlade :)
 
Ska se om jag skulle lyckas bygga upp så mycket motivation att jag skulle orka yoga lite ikväll, but I doubt it ;) Har sällan så mycket sjlvdisciplin att jag skulle klara det. Men jag har åtminstone lyckats göra några armhävningar två dagar irad nu, hehe..
 
Vad brukar ni köra med för ursäkter? Eller har ni en självdisciplin av stål? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tösen

Jag är en tjej som passerat 25 års ålder (nyligen dock!) och som nu valt att sluta räkna åren. Jag älskar äventyr och försöker ofta vara spontan, inom rimliga gränser. Till mina hobbyn hör matlagning, bakning, fotografering samt träning. Jag grubblar mycket kring min vardag, vad som hänt och vad som kommer att hända, och vill gärna dela mina tankar anonymt.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela