Tösen - vilsen i vardagen

En blogg som handlar om min vardag, om de tankar och idéer jag har om omvärlden som jag kanske inte alltid kan, eller vill yttra högt.

Händelsefull dag..

Publicerad 2013-11-18 20:05:53 i Höst,

Idag har det börjat flytta in nytt folk på min arbetsplats. Och vet inte riktigt hur jag ska ställa mig till detta. Visst är det kul med nytt folk, och folk överhuvudtaget i huset, men är lite orolig för hur det nya gängets klienter ska gånihop med mina klienter.. Kan inte gå närmare in på det utan att ge för mycket information, men klientgrupperna passar inte ihop, och är således lite orolig för hur det här ska gå..

Efter jobbet åkte jag iväg till frissan så nu är man ny och fräsch i håret. Blev lite mörkare än jag tänkt mig, speciellt ögonbrynen, men ska väl vänja mig så småningom ;)

Påvägen hem råkade jag köra förbi någon som precis krockat med en älg, tror jag. I alla fall var jag tvungen att stanna en kort sväng då ambulansen anlände till platsen samtidigt med mig. Såg dock ut som att personerna i bilen klarat sig oskadda vilket är tur! Det här var nu fjärde älgkrocken som jag kört förbi, strax efter att det hänt, den här hösten. Plus att jag vara nära att krocka själv för ett tag sedan. Så sådant idag.. Väntar dock ännu ivrigt på fredagens läkarbesök, då kanske det äntligen kan börja utredas varför vi inte lyckats bli gravida än..:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tösen

Jag är en tjej som passerat 25 års ålder (nyligen dock!) och som nu valt att sluta räkna åren. Jag älskar äventyr och försöker ofta vara spontan, inom rimliga gränser. Till mina hobbyn hör matlagning, bakning, fotografering samt träning. Jag grubblar mycket kring min vardag, vad som hänt och vad som kommer att hända, och vill gärna dela mina tankar anonymt.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela