Tösen - vilsen i vardagen

En blogg som handlar om min vardag, om de tankar och idéer jag har om omvärlden som jag kanske inte alltid kan, eller vill yttra högt.

Idag börjar det..

Publicerad 2013-11-22 06:16:25 i Allmänt,

Idag har jag läkartid, där kring 11-snåret. Jag hoppas på en remiss till vidare fertilitetsundersökningar. Men jag är nervös.. tänkt om läkaren upplever att vi inte försökt särskilt länge och inte tycker att några undersökningar behövs ännu? Men det kan väl han/hon inte.. Jag menar, jag har ju inte haft mens på snart 3 månader, och det är ju aningen svårt att bli gravid om man inte får mens och ägglossning som man ska..
 
Usch.. vill få det här understökat så fort som möjligt. Som jag säkert nämnt tusen gånger så hatar jag att vänta.. Vill bara få ett svar nu! Helst av allt en lösning på problemet, men skulle till en början nöja mig med ett svar, en förklaring.. Och det vet jag att jag inte kommer att få idag, och det irriterar mig red nu.
 
Nå, en sak i taget..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tösen

Jag är en tjej som passerat 25 års ålder (nyligen dock!) och som nu valt att sluta räkna åren. Jag älskar äventyr och försöker ofta vara spontan, inom rimliga gränser. Till mina hobbyn hör matlagning, bakning, fotografering samt träning. Jag grubblar mycket kring min vardag, vad som hänt och vad som kommer att hända, och vill gärna dela mina tankar anonymt.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela