Tösen - vilsen i vardagen

En blogg som handlar om min vardag, om de tankar och idéer jag har om omvärlden som jag kanske inte alltid kan, eller vill yttra högt.

Några dagar sedan sist..

Publicerad 2013-11-29 06:23:07 i Allmänt,

Har inte bloggat på några dagar nu igen.. Har haft min lillebror på besök så har inte riktigt haft tid. Men kan inte riktigt säga att jag haft lust heller. 

Har varit så ressugen de senaste dagarna. Har vissa delar av världen som jag skulle vilja besöka under min livstid, och nu när fertilitetsundersökningarna kommer igång känns det som om min "livstid" plötsligt blivit mycket kortare ;) visst kan man ju resa med barn, men känner kanske inte att New York är ett ställe dit man tar ett litet barn.. Och att resa till Australien med en liten en så känns rätt ambitiöst. För att inte tala om hur mycket dyrare det blir att resa med ett litet barn.. Så jag känner att om jag vill resa till sådana ställen så är det nu jag ska göra det!

Så nu har jag tittat på olika resor till USA..;) men vet inte än om jag har råd.. Och så måste jag se om jag får något resesällskap med mig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tösen

Jag är en tjej som passerat 25 års ålder (nyligen dock!) och som nu valt att sluta räkna åren. Jag älskar äventyr och försöker ofta vara spontan, inom rimliga gränser. Till mina hobbyn hör matlagning, bakning, fotografering samt träning. Jag grubblar mycket kring min vardag, vad som hänt och vad som kommer att hända, och vill gärna dela mina tankar anonymt.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela