Tösen - vilsen i vardagen

En blogg som handlar om min vardag, om de tankar och idéer jag har om omvärlden som jag kanske inte alltid kan, eller vill yttra högt.

Så glad, och nu även hoppfull!

Publicerad 2013-11-01 06:21:07 i Graviditet,

Min kompis som har försökt bli gravid i snart två år har äntligen plussat! :D
Och jag är så glad för hennes skull! Önskar förstås att det vore jag, men nu är det inte så och jag är glad för hennes del. Det ger mig också hopp. Jag vet att vi inte försökt särskilt länge och att det inte riktigt finns någon orsak för mig att börja mista hoppet, men ändå mister jag en liten gnutta hopp för varjde dag som går.. Men tack vare att min vän plussat, känns det som att kanske jag också har en chans. Att risken för att jag skulle vara infertil är mindre nu. För det är en stor rädsla jag bär inom mig.. att jag eventuellt är infertil. Men det får tiden visa.
 
Nu ska jag göra mig redo för jobbet igen. TGIF, imorgon får man äntligen sova ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tösen

Jag är en tjej som passerat 25 års ålder (nyligen dock!) och som nu valt att sluta räkna åren. Jag älskar äventyr och försöker ofta vara spontan, inom rimliga gränser. Till mina hobbyn hör matlagning, bakning, fotografering samt träning. Jag grubblar mycket kring min vardag, vad som hänt och vad som kommer att hända, och vill gärna dela mina tankar anonymt.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela