Tösen - vilsen i vardagen

En blogg som handlar om min vardag, om de tankar och idéer jag har om omvärlden som jag kanske inte alltid kan, eller vill yttra högt.

Temperaturförändringar på gångs

Publicerad 2013-11-11 06:03:54 i Graviditet,

Jag är inne på CD 74, och imorse då jag mätte temperaturen så hade en förändring skett.. Min basala kroppstemperatur har de senaste 20 dagarna oftast legat mellan 36,5- och 36,6-någonting, men idag visade termometern 36,27. Tog tempen två gånger och den visade så gott som det samma båda gångerna. Kanske detta är ett tecken på att min mens ska komma igång igen? Enligt de sidor jag läst på så brukar temperaturen sjunka samma dag, eller dagen innan man får sig mens.. Jag hoppas verkligen det! Men det är väl som vanligt bara att vänta och se..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tösen

Jag är en tjej som passerat 25 års ålder (nyligen dock!) och som nu valt att sluta räkna åren. Jag älskar äventyr och försöker ofta vara spontan, inom rimliga gränser. Till mina hobbyn hör matlagning, bakning, fotografering samt träning. Jag grubblar mycket kring min vardag, vad som hänt och vad som kommer att hända, och vill gärna dela mina tankar anonymt.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela