Tösen - vilsen i vardagen

En blogg som handlar om min vardag, om de tankar och idéer jag har om omvärlden som jag kanske inte alltid kan, eller vill yttra högt.

Trött på att vänta..

Publicerad 2013-11-12 21:53:39 i Allmänt, Graviditet,

Nej, ingen mens ännu heller. Trött på att vänta. Vad är det för fel på mig?! Vet inte vad jag ska tro längre, är det fel på min kropp eller mitt huvud. Är det jag själv som orsakar det här? Och så ska jag gå och vänta till 22.11 innan jag ens får en början till ett svar..

Inte nog med det så är jag förbannat trött på mitt hår, och jag har tid till frissan först på måndag.. Känns som en evighet till dess också. Och nu har jag slut på pengar.. Lönen kommer visserligen i fredag, men ja, ni kan ju kanske gissa.. Jag tycker det känns som en evighet till dess också.. Känner mig fruktansvärt gnällig, förlåt..

Tror det är bäst jag går och lägger mig innan jag blir värre. Kanske imorgon blir en bättre dag. Har ju något trevligt att se på nu iaf närd ET finns en snygg byggarbetare/målare på jobbet vårt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tösen

Jag är en tjej som passerat 25 års ålder (nyligen dock!) och som nu valt att sluta räkna åren. Jag älskar äventyr och försöker ofta vara spontan, inom rimliga gränser. Till mina hobbyn hör matlagning, bakning, fotografering samt träning. Jag grubblar mycket kring min vardag, vad som hänt och vad som kommer att hända, och vill gärna dela mina tankar anonymt.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela