Tösen - vilsen i vardagen

En blogg som handlar om min vardag, om de tankar och idéer jag har om omvärlden som jag kanske inte alltid kan, eller vill yttra högt.

4 dagar kvar..

Publicerad 2013-10-09 19:09:53 i Graviditet,

Är inne på dag 41 nu i min menstruationscykel, och ingen mens ännu. På fertilityfriend.com står det följande under rubriken Pregnancy Test Probability: "17.1% of positive pregnancy test are reported before 9 DPO in the HPT Gallery." Men jag vågar inte testa än. Är inte redo att eventuellt bli besviken.. Och med tanke på att min menstruationscykel blivit ca 5 dagar längre för varje gång de senaste tre cyklerna så vågar jag inte hoppas ännu.. Får helt enkelt snällt vänta till åtminstone söndag innan jag vågar göra ett graviditetstest! På fertilityfriend rekommenderar de att jag väntar till 19 oktober innan jag tar ett graviditetstest, men tror inte jag kan vänta så länge!
 
Längtar så till att någon dag kunna visa upp en liknande mage som den här:

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tösen

Jag är en tjej som passerat 25 års ålder (nyligen dock!) och som nu valt att sluta räkna åren. Jag älskar äventyr och försöker ofta vara spontan, inom rimliga gränser. Till mina hobbyn hör matlagning, bakning, fotografering samt träning. Jag grubblar mycket kring min vardag, vad som hänt och vad som kommer att hända, och vill gärna dela mina tankar anonymt.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela