Tösen - vilsen i vardagen

En blogg som handlar om min vardag, om de tankar och idéer jag har om omvärlden som jag kanske inte alltid kan, eller vill yttra högt.

En uppdatering igen..

Publicerad 2013-10-28 06:14:19 i Graviditet,

För den som följer med, och är intresserad: idag är jag inne på dag 60 av min menstruationscykel, och tempen låg idag på 36,47. Jubileumsdagen till ära så ska jag ringa och beställa läkartid.
 
Nu tror jag att min sambo är påväg att stiga upp, men kommer in och uppdaterar er igen då jag har något nytt att komma med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tösen

Jag är en tjej som passerat 25 års ålder (nyligen dock!) och som nu valt att sluta räkna åren. Jag älskar äventyr och försöker ofta vara spontan, inom rimliga gränser. Till mina hobbyn hör matlagning, bakning, fotografering samt träning. Jag grubblar mycket kring min vardag, vad som hänt och vad som kommer att hända, och vill gärna dela mina tankar anonymt.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela