Tösen - vilsen i vardagen

En blogg som handlar om min vardag, om de tankar och idéer jag har om omvärlden som jag kanske inte alltid kan, eller vill yttra högt.

Slutväntat, vad gäller en sak iaf :)

Publicerad 2013-10-01 21:07:28 i Fotografering, Graviditet, Träning,

Det blev en ny bil för min sambos del! Är så glad, för känns betydligt tryggare nu. Han kör trots allt en ganska lång sträcka då han ska iväg på måndag mornar, så vill kunna känna mig trygg att bilen håller ihop hela vägen!
 
Nu gäller det istället att vänta tills jag antingen får mens, eller eventuellt kan testa för att se om jag plussar.
Igår sjönk plötsligt min basala kroppstemperatur. Trodde termometern fått något fel, men läste sedan att detta kan ske då ägget "fastnar", och att temperaturen sedan borde stiga igen, vilket den gjorde imorse. Så kanske, kanske jag är gravid. Får som sagt vänta och se, trots att jag hatar att vänta! Men visst är det lite spännande också ;)
 
Har varit på yoga och fotograferingskurs idag igen! På yogan provade, och lyckades, jag för första gången att komma upp i huvudstående utan hjälp! Det här var visserligen ännu mot en vägg, men iaf! Är så glad och stolt över mig själv :) Och känns otroligt skönt när jag märker mina egna framsteg och att jag nu orkar bättre :)
 
På fotograferingskursen gick vi igenom det här med slutartid. Det mesta kände jag redan till, men det var helt bra med upprepning också. Vår nästa uppgift är att fota med lång slutartid när vi rör på ett ljus eller något liknande framför kameran, samt att med kort slutartid fotografera något i rörelse. Ska se om jag kan lägga upp ett par bilder här bara jag fått uppgifterna gjorda.
 
Nu lite tv-tittas innan det blir läggdags.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tösen

Jag är en tjej som passerat 25 års ålder (nyligen dock!) och som nu valt att sluta räkna åren. Jag älskar äventyr och försöker ofta vara spontan, inom rimliga gränser. Till mina hobbyn hör matlagning, bakning, fotografering samt träning. Jag grubblar mycket kring min vardag, vad som hänt och vad som kommer att hända, och vill gärna dela mina tankar anonymt.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela