Tösen - vilsen i vardagen

En blogg som handlar om min vardag, om de tankar och idéer jag har om omvärlden som jag kanske inte alltid kan, eller vill yttra högt.

Snart helg igen..:)

Publicerad 2013-10-03 22:13:04 i Graviditet, Träning,

Idag var det träning på programmet igen. Var till gymmet och tränade bröst, rygg, triceps, biceps och mage. Har ännu lte svårt med att träna i salen på det här "nya" gymmet som jag går på. Konditionssalen är nämligen uppdelad i tre olika delar, och den ena delen tenderar vara en sådan där killarna främst hänger till, dvs där det finns benpress, bänkpress och lösa vikter. Är inte ännu så trygg i mitt tränande att det känns bekvämt att dela salen med killarna. Men antar att det tar sig, jag har ju lika mycket rätt att vara där som de! Men än känns det alltså lite pinsamt..;)
 
Har nu börjat lägga in uppgifter gällande min menstruationscykel på www.fertilityfriend.com för att försöka räkna ut när jag har ägglossning. Tänkte jag skulle lägga in lite bilder här bara jag fått inmatat tillräckligt med data. Väntar ivrigt på att få se om man har chans att ta graviditetstest småningom :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tösen

Jag är en tjej som passerat 25 års ålder (nyligen dock!) och som nu valt att sluta räkna åren. Jag älskar äventyr och försöker ofta vara spontan, inom rimliga gränser. Till mina hobbyn hör matlagning, bakning, fotografering samt träning. Jag grubblar mycket kring min vardag, vad som hänt och vad som kommer att hända, och vill gärna dela mina tankar anonymt.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela