Tösen - vilsen i vardagen

En blogg som handlar om min vardag, om de tankar och idéer jag har om omvärlden som jag kanske inte alltid kan, eller vill yttra högt.

Tappat motivation, men tur nog inte självdisciplinen helt!

Publicerad 2013-10-17 17:44:00 i Träning,

Var till gymmet idag. Hade egentligen ingen motivation, men kände att om jag inte far nu, så kommer jag att mista den lilla självdisciplin jag har kvar ;) Den här veckan har jag heller inte varit på någon yoga eller fotokurs. Fotokursen är på paus den här veckan då det är höstlov. Så var det egentligen meningen med yogan också, men sedan fick jag meddelande att den skulle hållas iaf, men då var det för sent.. då hade jag redan ordnat andra planer. 
 
Men är alltså stolt över mig själv att jag tog mig till gymmet trots att jag inte var motiverad! Och det kändes nog otroligt skönt efteråt. Idag var det övre kroppens tur.. försöker alltid ordna så att jag inte tränar övre kroppen just innan yogan, för den får nog med träning där ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tösen

Jag är en tjej som passerat 25 års ålder (nyligen dock!) och som nu valt att sluta räkna åren. Jag älskar äventyr och försöker ofta vara spontan, inom rimliga gränser. Till mina hobbyn hör matlagning, bakning, fotografering samt träning. Jag grubblar mycket kring min vardag, vad som hänt och vad som kommer att hända, och vill gärna dela mina tankar anonymt.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela