Tösen - vilsen i vardagen

En blogg som handlar om min vardag, om de tankar och idéer jag har om omvärlden som jag kanske inte alltid kan, eller vill yttra högt.

Tog mig i kragen..

Publicerad 2013-10-30 06:23:43 i Graviditet,

Okej, nu är jag inne på dag 62 av min menstruationscykel och jag då äntligen beställt tid till läkaren för att kolla upp om det är något med min kropp som gör att jag inte kan bli gravid. Jag fick en tid 22 november... Känns som en evighet tills dess! Men jag antar att det är första steget är taget..
 
Nu ska jag göra mig redo för jobbet, känner att jag är extremt trög idag.. väcktes av att det sprang möss på vinden och när de äntligen lugnat ner sig och jag somnat om så väcks jag av ett pipande. Somnade om, men sen pep det igen.. och så här fortsatte det ett par gånger längs natten. Visade sig att det var en givare som vi har i vårt tekniska utrymme som indikerade att batterinivån började vara låg..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tösen

Jag är en tjej som passerat 25 års ålder (nyligen dock!) och som nu valt att sluta räkna åren. Jag älskar äventyr och försöker ofta vara spontan, inom rimliga gränser. Till mina hobbyn hör matlagning, bakning, fotografering samt träning. Jag grubblar mycket kring min vardag, vad som hänt och vad som kommer att hända, och vill gärna dela mina tankar anonymt.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela