Tösen - vilsen i vardagen

En blogg som handlar om min vardag, om de tankar och idéer jag har om omvärlden som jag kanske inte alltid kan, eller vill yttra högt.

Träning och fotografering på agendan idag

Publicerad 2013-10-02 21:20:47 i Fotografering, Träning,

Idag var det Viva la Body på träningsprogrammet. Var en helt kul timme, magmusklerna fick sig en rejäl omgång stryk ;) likaså baken. kommer antagligen att kännas imorgon, hoppas jag åtminstone. Då vet man att man gjort något!
 
Hade en väninna över på besök idag och vi satt och diskuterade fotografering. Var riktigt kul att få redogöra för vad vi gått igenom på kursen hittills. Upplever att jag lär mig mycket av att förklara det jag hört åt andra så att de ska förstå. Blir lite som att hålla en lektion för mig själv ;)
Efter det blev jag inspirerad att läsa lite om komposition av bilder, och råkade då stöta på en jättebra sida där man kan läsa om fotografering. Nästan som att gå en liten fotokurs då man bläddrar igenom den hemsidan; http://www.fotonord.se/fotokurs/index.html
 
Rekommenderar sidan varmt då den på ett kort och koncist sätt förklarar grunderna i fotografering.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tösen

Jag är en tjej som passerat 25 års ålder (nyligen dock!) och som nu valt att sluta räkna åren. Jag älskar äventyr och försöker ofta vara spontan, inom rimliga gränser. Till mina hobbyn hör matlagning, bakning, fotografering samt träning. Jag grubblar mycket kring min vardag, vad som hänt och vad som kommer att hända, och vill gärna dela mina tankar anonymt.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela