Tösen - vilsen i vardagen

En blogg som handlar om min vardag, om de tankar och idéer jag har om omvärlden som jag kanske inte alltid kan, eller vill yttra högt.

Äntligen har jag min älsklingsBIL hemma :)

Publicerad 2013-09-27 19:53:58 i Allmänt,

Min sambo har fått tillbaka sin bil från service vilket betyder att jag äntligen fått tillbaka MIN! Snacka om skönt :) Nu har jag precis ätit lite hemlagad kycklingpaj med sallad och tzatziki, gott gott :)
Känns som att man är värd det nu då man slitit 1,5h på gymmet idag! Ser redan fram emot nästa pass! Till på köpet så kom ett klädpaket som jag beställt. Tyvärr passade inte rocken mig, men underkläderna satt fint. Hoppas sambon tycker det också ;) får uppdatera gällande det i ett annat skede..hehe!

Ha en härlig fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tösen

Jag är en tjej som passerat 25 års ålder (nyligen dock!) och som nu valt att sluta räkna åren. Jag älskar äventyr och försöker ofta vara spontan, inom rimliga gränser. Till mina hobbyn hör matlagning, bakning, fotografering samt träning. Jag grubblar mycket kring min vardag, vad som hänt och vad som kommer att hända, och vill gärna dela mina tankar anonymt.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela