Tösen - vilsen i vardagen

En blogg som handlar om min vardag, om de tankar och idéer jag har om omvärlden som jag kanske inte alltid kan, eller vill yttra högt.

Dagen efter..

Publicerad 2013-09-22 19:47:15 i Höst, Kärlek,

Uhhuh! Varför lär man sig aldrig det här med alkohol? Att dricka med måtta.. Tyckte att jag inte blev så full igår, men då jag loggade in på bloggen fick jag bekräftat att jag antagligen var svinfull. Detta hittade jag nämligen på boggen:
 
"Nu är knappa bästa tiden at skriva, men det finns ju aldrig en perfekt tid.. Älskar min sambo.. så varför försker jag söka bekräftelse annanstans?! Jag vet att jag önskar att han uttrycke sina händer som, men samtidigt har jag lärt mig att det här är en sak som j ainte kan påverka och sär jag måste inse att vad barneb nu behöber är någin skags . senas som jag nöjde mig med detta så kysste jag en annan man, och det är inte vad jag villl"
 
Ren skär poesi, eller vad tycker ni? Inte särskilt ammanhängande.. Tydligen väckte gårdagen gamla minnen, från när jag en gång i tiden lät mig charmas av en annan man. Jag ångrar det hela bittert, men är otroligt tacksam över att vi kunde reda upp det med min sambo. Älskar honom så.. Och jag vet att han älskar mig med, önskar bara att han uttryckte det oftare. Jag vet inte varför jag känner mig så osäker på mig själv, men jag jobbar på det..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tösen

Jag är en tjej som passerat 25 års ålder (nyligen dock!) och som nu valt att sluta räkna åren. Jag älskar äventyr och försöker ofta vara spontan, inom rimliga gränser. Till mina hobbyn hör matlagning, bakning, fotografering samt träning. Jag grubblar mycket kring min vardag, vad som hänt och vad som kommer att hända, och vill gärna dela mina tankar anonymt.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela