Tösen - vilsen i vardagen

En blogg som handlar om min vardag, om de tankar och idéer jag har om omvärlden som jag kanske inte alltid kan, eller vill yttra högt.

Fortsättningen på mitt nya liv

Publicerad 2013-09-05 20:18:25 i Allmänt,

Nästa vecka börjar fortsättningen på mitt nya liv. Ser verkligen fram emot det! Då ska jag fortsätta med Ashtanga yogan och sedan börja en kurs som handlar om den digitala systemkameran, hur man hanterar den och hur man redigerar bilder. Ska bli kul! Jag har haft fotografering som min hobby i några år nu, och för ett par år sedan köpte jag en systemkamera, först en Nikon D60, men sedan böt jag till en Canon EOS 500D. Problemet är att jag aldrig riktigt lärt mig hantera den. Har nog läst grunderna, men jag lär mig bättre genom att göra, lyssna och se, så en kurs är precis vad jag behöver!

Ska försöka lägga upp bilder här efterhand, om de är något att ha ;)
Men nu ska jag återgå till min pocket, så ha det bra så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tösen

Jag är en tjej som passerat 25 års ålder (nyligen dock!) och som nu valt att sluta räkna åren. Jag älskar äventyr och försöker ofta vara spontan, inom rimliga gränser. Till mina hobbyn hör matlagning, bakning, fotografering samt träning. Jag grubblar mycket kring min vardag, vad som hänt och vad som kommer att hända, och vill gärna dela mina tankar anonymt.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela