Tösen - vilsen i vardagen

En blogg som handlar om min vardag, om de tankar och idéer jag har om omvärlden som jag kanske inte alltid kan, eller vill yttra högt.

Lite thaimat och Fifty Shades of Grey, perfekt!

Publicerad 2013-09-05 17:13:55 i Allmänt,

Riset står på kok och jag förbereder min egen version av Chicken Panang, mums! Om jag lyckas luska ut hur jag ska överföra bildr från min Lumia till datorn, så ska jag börja lägga upp bilder.. Men Nokia kör tydligen med mottot Varför göra det lätt, när man kan göra det svårt! Så hittills har jag inte lyckats få programmen att fungera..
 
Nå, nu är det dags att slänga kycklingen i stekpannan, och efter maten tänker jag spendera en stund med min pocket Fifty Shades of Grey. Och på basis av vad jag läst hittills så kan jag nog behöva en provat stund för mig själv efter det..;) 
 
Kanske tittar in här och uppdaterar lite senare ikväll ännu.. Tills dess, ha det bra gott folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tösen

Jag är en tjej som passerat 25 års ålder (nyligen dock!) och som nu valt att sluta räkna åren. Jag älskar äventyr och försöker ofta vara spontan, inom rimliga gränser. Till mina hobbyn hör matlagning, bakning, fotografering samt träning. Jag grubblar mycket kring min vardag, vad som hänt och vad som kommer att hända, och vill gärna dela mina tankar anonymt.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela