Tösen - vilsen i vardagen

En blogg som handlar om min vardag, om de tankar och idéer jag har om omvärlden som jag kanske inte alltid kan, eller vill yttra högt.

Produktiv lördag.. eller?

Publicerad 2013-09-14 09:28:11 i Allmänt,

Idag är det full rulle på hemma hos oss igen. Pappa är här och ska hjälpa till med att fixa de sista listerna till huset, listerna runt bastudörren. Själv har jag vikt och plockat undan kläder, rengjort i badrummet och ska snart tömma diskmaskinen. Borde egentlige också torka damm, men det är bland det värsta jag vet.. det är så fruktansvärt tråkigt, och ett så otroligt petigt jobb! Skulle hellre hitta på något ute, men just nu är det mesta där under kontroll. Min sambo målade karmarna som ska sättas upp på garaget och jag klippte gräsmattan. Småningom ska jag förbereda blommorna för vintern, men de blommar ännu, så kan inte ta in blomlökarna än.
 
Vädret är så fantastiskt, så funderar på att ta en promenad till grannbyn och se hur det går med min väninnas husprojekt. Men är lite mör från gårdagens gympass, så får se vad jag orkar ;) känner mig lite lat just nu..
 
Nej, tror jag ska ta och börja organisera mina foton, så att jag nu får ett projekt undan. Sitter jag kvar här och skriver så blir ingenting gjort. Jag är nämligen ofantligt bra på att prokrastinera.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tösen

Jag är en tjej som passerat 25 års ålder (nyligen dock!) och som nu valt att sluta räkna åren. Jag älskar äventyr och försöker ofta vara spontan, inom rimliga gränser. Till mina hobbyn hör matlagning, bakning, fotografering samt träning. Jag grubblar mycket kring min vardag, vad som hänt och vad som kommer att hända, och vill gärna dela mina tankar anonymt.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela