Tösen - vilsen i vardagen

En blogg som handlar om min vardag, om de tankar och idéer jag har om omvärlden som jag kanske inte alltid kan, eller vill yttra högt.

TGIF! När livet, och sexet är som bäst!

Publicerad 2013-09-06 20:16:00 i Allmänt,

Är i extas! I det här ögonblicket känns det som om allting klickar på bästa tänkbara sätt! Jag har haft en bra arbetsdag, en skön eftermiddag och en hääärlig kväll! Efter att ha laddat upp med lite Fifty Shades of Grey, tar jag med min sambo till bastun och bjuder honom på lite förspel. Därefter har vi, utan att gå in på för mycket detaljer, något av det bästa sexet på länge :D och det utan att försöka skapa något nytt liv ;)
 
Och imorgon ska jag iväg på en fantastik kväll med mina tjejer och min bror! Vi ska ta lite dinner, spelkväll och eventuellt ut på krog i min gamla studeistad. Ser så otroligt mycket fram emot det! Men ack mitt dilemma! Vad f*n ska man ta på sig?! Jag har varit och satt nya klackar på mina skor, men mer än så vet jag inte vad jag ska ha på mig.. Kanske jag får gå med bara dem ;)
 
Uuuuuhuhuh! Om man kunde sätta den här känslan jag har på burk och sälja den, eller om inte annat förvara den till så att säga regniga dagar, så skulle man säkert kunna bli rik.
 
Men nu ska jag återgå till mitt fredagsmys innan min sambo blir för nyfiken på vad jag skriver..;) TGIF mina vänner, enjoy your night!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tösen

Jag är en tjej som passerat 25 års ålder (nyligen dock!) och som nu valt att sluta räkna åren. Jag älskar äventyr och försöker ofta vara spontan, inom rimliga gränser. Till mina hobbyn hör matlagning, bakning, fotografering samt träning. Jag grubblar mycket kring min vardag, vad som hänt och vad som kommer att hända, och vill gärna dela mina tankar anonymt.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela