Tösen - vilsen i vardagen

En blogg som handlar om min vardag, om de tankar och idéer jag har om omvärlden som jag kanske inte alltid kan, eller vill yttra högt.

Vänner ger livet mening, om och om igen..

Publicerad 2013-09-16 21:10:48 i Allmänt, stress,

Älskar mina vänner. Varenda en av dem, med sina små konstigheter och finesser. Dom har alla en egen plats i mitt hjärta, och kan få mig på så gott humör, även då man känner sig som sämst..
Trots att jag aldrig gillar att höra att mina vänner mår dåligt, så känner jag en viss trötst i att det inte är bara jag som stundvis känner det som om allt håller på att brista. För på senaste känns det som om jag skulle ha något som kanske kunde beskrivas som ångestattacker. Det ömsom känns som jag skulle vilja krypa ihop till en boll och gråta, ömsom som om jag skulle vilja packa ihop mina saker och typ fly landet eller något.
Men nu känns det som att jag återfått kontakten till vissa av mina vänner, och att vi kanske tillsammans kan stöda varandra genom stunder som känns svåra.
Ta vara på era vänner, de är guld värda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tösen

Jag är en tjej som passerat 25 års ålder (nyligen dock!) och som nu valt att sluta räkna åren. Jag älskar äventyr och försöker ofta vara spontan, inom rimliga gränser. Till mina hobbyn hör matlagning, bakning, fotografering samt träning. Jag grubblar mycket kring min vardag, vad som hänt och vad som kommer att hända, och vill gärna dela mina tankar anonymt.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela