Tösen - vilsen i vardagen

En blogg som handlar om min vardag, om de tankar och idéer jag har om omvärlden som jag kanske inte alltid kan, eller vill yttra högt.

Väntar med spänning..

Publicerad 2013-09-30 18:01:07 i Allmänt,

Nu gäller det att vänta igen.. Hatar att vänta! Har alltid varit otålmodig när det gäller att vänta, är väl helt enkelt ytterst nyfiken till min natur! Men nu finns det ingen som jag kan lirka resultatet ur, utan får snällt vänta tills kroppen är redo att säga till om jag är gravid eller inte. Har haft några av de typiska symptomen som listas upp som tecken på graviditet, men det kan lika gärna vara inbillning!
 
Kändes skönt att vara och träna igen! Idag tog jag ett pass på gymmet, tränade ben och mage. Undrar hur det går med tränandet efter att man blivit gravid. Jag vill försöka hålla mig i så bra skick som möjligt, men vet att man måste vara försiktig. Har hört att de sneda maskmusklerna inte bör trnas efter första trimestern, men vet inte om detta stämmer?
 
Just nu sitter jag och väntar på lite annat också. Väntar med spänning för att se om min sambo bytt bil eller inte. Vi skulle egentligen inte ha råd, men den andra riskerar gå sönder när som helst, och gör den det så blir det rejält dyrt, och det har vi ju inte heller råd med! Så nu är det bara att vänta igen.. Hatar att vänta! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tösen

Jag är en tjej som passerat 25 års ålder (nyligen dock!) och som nu valt att sluta räkna åren. Jag älskar äventyr och försöker ofta vara spontan, inom rimliga gränser. Till mina hobbyn hör matlagning, bakning, fotografering samt träning. Jag grubblar mycket kring min vardag, vad som hänt och vad som kommer att hända, och vill gärna dela mina tankar anonymt.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela