Tösen - vilsen i vardagen

En blogg som handlar om min vardag, om de tankar och idéer jag har om omvärlden som jag kanske inte alltid kan, eller vill yttra högt.

Fick höra hjärtljuden idag <3

Publicerad 2014-04-01 12:28:00 i Min graviditet,

Var till mödrarådgivningen idag och diskuterade kring min graviditet. Hälsovårdaren verkade mycket glad över att det var tvillingar på kommande, hon har inte haft någon som väntat tvillingar på ett par år nu.
 
vi diskuterade lite ditt och datt, alla värden såg ut att vara bra. Till sist fick jag även lyssna på hjärtljuden, vilket underbart ljud. Två starka hjärtan kunde höras klart och tydligt. Den ena tvillingens hjärtljud låg på ca 160 slag/minut, den andras på ca 165 slag/minut. De var också riktigt livliga och låg ovh vände och vred på sig, så hälsovårdaren fick jaga runt dem längs nedre delen av min mage <3
 
Nästa besök blir 23.4, sedan har vi följande ultraljud 16 maj. Längtar redan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tösen

Jag är en tjej som passerat 25 års ålder (nyligen dock!) och som nu valt att sluta räkna åren. Jag älskar äventyr och försöker ofta vara spontan, inom rimliga gränser. Till mina hobbyn hör matlagning, bakning, fotografering samt träning. Jag grubblar mycket kring min vardag, vad som hänt och vad som kommer att hända, och vill gärna dela mina tankar anonymt.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela