Tösen - vilsen i vardagen

En blogg som handlar om min vardag, om de tankar och idéer jag har om omvärlden som jag kanske inte alltid kan, eller vill yttra högt.

Jobbig natt..

Publicerad 2014-04-12 07:25:43 i Min graviditet,

Åh, inatt var en jobbig en.. Vaknade som jag brukar där vid 2-tiden för att gå upp och kissa, men efter det kunde jag inte somna om! Jag hade sååå velat vända mig på mage, men det går ju inte längre :( så låg och vred mig i närmare 1,5h innan jag slumrade om. Sedan vaknade jag igen 6-tiden och efter det var det kört! Fick inte sömn mer..

Hoppas bara att det inte fortsätter såhär.. Vet att det är vanligt i slutet av graviditeten, speciellt när det gäller tvillingar, att det kan va svårt att hitta en bekväm ställning så att man kan somna. Men skulle verkligen inte palla att ha sömnlösa nätter från och med nu fram till att tvillingarna föds!

Känner ännu av den eventuella foglossningen. Och igår var första dagen som det verkligen kändes, så att det gjorde lite ont. Hoppas bara det lugnar ner sig det också, annars kan det nog vara att jag har tunga 20-25 veckor framför mig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tösen

Jag är en tjej som passerat 25 års ålder (nyligen dock!) och som nu valt att sluta räkna åren. Jag älskar äventyr och försöker ofta vara spontan, inom rimliga gränser. Till mina hobbyn hör matlagning, bakning, fotografering samt träning. Jag grubblar mycket kring min vardag, vad som hänt och vad som kommer att hända, och vill gärna dela mina tankar anonymt.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela