Tösen - vilsen i vardagen

En blogg som handlar om min vardag, om de tankar och idéer jag har om omvärlden som jag kanske inte alltid kan, eller vill yttra högt.

Tvillingvagn

Publicerad 2014-04-14 06:22:04 i Allmänt, Min graviditet,

Igår köpte vi en tvillingvagn. Kändes lite tidigt då vi inte varit på rutinultraljudet än, men kunde inte låta bli då vi hittade en sådan som jag ville ha och i så bra skick! Det blev alltså en Emmaljunga Twin Cerox 360, och såhär ser den ut (ursäkta den dåliga bildkvalitén):

Enda problemet med vagnen är storleken . Vi får endast in den genom huvudingången, men vår hall eller vårt vidgången är så litet, så skulle ogärna behöva ta in vagnen den vägen. Helst hade jag tagit in den via terassdörren eller dörren till hjälpköket, men vagnen är tyvärr ca 1-2cm för bred för detta :/ Men vi kom underfund med att jag lika bra kan lämna vagnen i vårt uppvärmda garage och bära in tvillingarna i sina bärkassar (som jag inte ännu köpt), på så vis behöver jag inte fundera över att vagnen ska rymmas in. Tiden får väl visa om det kommer att lyckas ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tösen

Jag är en tjej som passerat 25 års ålder (nyligen dock!) och som nu valt att sluta räkna åren. Jag älskar äventyr och försöker ofta vara spontan, inom rimliga gränser. Till mina hobbyn hör matlagning, bakning, fotografering samt träning. Jag grubblar mycket kring min vardag, vad som hänt och vad som kommer att hända, och vill gärna dela mina tankar anonymt.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela