Tösen - vilsen i vardagen

En blogg som handlar om min vardag, om de tankar och idéer jag har om omvärlden som jag kanske inte alltid kan, eller vill yttra högt.

Förbereder mig inför förlossningen

Publicerad 2014-08-04 16:45:55 i Min graviditet,

Eftersom våra twins egentligen kan komma när som helst, då tyckte jag det var dags att blrja förbereda inför förlossningen. Tvillingarnas rum är färdiginredda, och vi har införskaffat allt (förutom blöjor) färdigt. Jag har även läst lite om förlossning, men tyckte det var väldigt lite information om detta i de broschyrer vi fått från rådgivningen. Därför beställde jag hem Gudrun Abscals "Att föda" och "Att möta förlossningssmärtan". Förhoppningvis är de bra och ger en bättre inblick i hur en förlossning går till, och vad jag själv kanske skulle önska få ut av min förlossning.



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tösen

Jag är en tjej som passerat 25 års ålder (nyligen dock!) och som nu valt att sluta räkna åren. Jag älskar äventyr och försöker ofta vara spontan, inom rimliga gränser. Till mina hobbyn hör matlagning, bakning, fotografering samt träning. Jag grubblar mycket kring min vardag, vad som hänt och vad som kommer att hända, och vill gärna dela mina tankar anonymt.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela