Tösen - vilsen i vardagen

En blogg som handlar om min vardag, om de tankar och idéer jag har om omvärlden som jag kanske inte alltid kan, eller vill yttra högt.

Tung natt..

Publicerad 2014-08-02 10:00:38 i Min graviditet,

Föregående natt var verkligen jobbig.. Vaknade kvart före 1 för att gå på toan, efter det kunde jag inte somna om förrän efter 5!! Att ligga helt stilla i 4h var ju också omöjligt, vilket innebar att varenda gång jag vände eller vred på mig (och hur många gånger gör man inte det då man har svårt att sova?!) så fick jag sammandragningar. Gjorde mig inte precis mer avslappnad..:( Fick till sist ta en Nifangin-tablett, den tredje inom ett dygn, och således ordinerad maxdos. 

Börjar oroa mig för att jag kanske på riktigt kommer att bli inlagd på kvinnokliniken i månda..:/ Längtar ju såå efter mina små, men vill inte att de ska få en så tuff start på livet, jag är ju trots allt bara i v32 än. Hur mycket jag än önskar att graviditeten vore över, så hoppas jag ju att de för vara kvar i magen ännu 2v till. Skulle gärna se att de båda kommer över 2kg innan de föds..

För att inte tala om risken att någon av dem kanske inte skulle klara sig (gråter av bara tanken...). Visst är jag ur den synvinkeln i bra veckor så att säga, men det är ju ingen garanti..

Åh, hoppas så att allt visar sig vara ok i månda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tösen

Jag är en tjej som passerat 25 års ålder (nyligen dock!) och som nu valt att sluta räkna åren. Jag älskar äventyr och försöker ofta vara spontan, inom rimliga gränser. Till mina hobbyn hör matlagning, bakning, fotografering samt träning. Jag grubblar mycket kring min vardag, vad som hänt och vad som kommer att hända, och vill gärna dela mina tankar anonymt.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela