Tösen - vilsen i vardagen

En blogg som handlar om min vardag, om de tankar och idéer jag har om omvärlden som jag kanske inte alltid kan, eller vill yttra högt.

Det här med att försöka bli gravid..

Publicerad 2014-01-08 05:59:01 i Graviditet,

Jag har inte uppdaterat något kring det här med att jag försöker bli gravid av två orsaker. Den ena är att det inte hänt något speciellt, och det andra är att jag inte vill verka tjatig/besatt..

Det är något jag tänker på dagligen, det är helt enkelt oundvikligt just nu. Jag har nu sedan 27e december dagligen gjort ett ägglossningstest. Antar att ni kan gissa er till resultatet? Jepp, alla har varit negativa. 

Något positivt är ju att min läkartid på gynekologiska polikliniken närmar sig. Endast tre veckor kvar. Tre lååååånga veckor.

Nå, ja börjar bli ganska duktig på det här väntandet nu, så månne det inte ska gå ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tösen

Jag är en tjej som passerat 25 års ålder (nyligen dock!) och som nu valt att sluta räkna åren. Jag älskar äventyr och försöker ofta vara spontan, inom rimliga gränser. Till mina hobbyn hör matlagning, bakning, fotografering samt träning. Jag grubblar mycket kring min vardag, vad som hänt och vad som kommer att hända, och vill gärna dela mina tankar anonymt.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela