Tösen - vilsen i vardagen

En blogg som handlar om min vardag, om de tankar och idéer jag har om omvärlden som jag kanske inte alltid kan, eller vill yttra högt.

Har läst om ÄL-test i ett par timmar nu..

Publicerad 2014-01-11 12:10:24 i Graviditet,

..och insett att det är möjligt att jag har/har haft äl snart/nyligen, men att jag missat LH-toppen då jag testat.. Så jag tänkte försöka testa nu på eftermiddagen ännu, se om strecket blir ännu tydligare. För idag hade jag igen ett väldigt klart streck, men kan inte svära på att det är lika starkt som kontrollinjen..

Så får se om det visar något annorlunda på eftermiddagen :)

18 dagar tills jag har tid till gynekologiska polikliniken..
Tror min sambo också väntar på detta, för jag märker att han börjar känna av stressen, då jag försöker få till det varannan kväll ;) stackarn! Fast tror inte att min sambo skulle ha trott mig om jag för ett och ett halvt år svedans kulle ha sagt till honom att det kommer en dag då det är han som säger att han inte orkar/är sugen på sex just nu, haha! Ombytta roller liksom..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tösen

Jag är en tjej som passerat 25 års ålder (nyligen dock!) och som nu valt att sluta räkna åren. Jag älskar äventyr och försöker ofta vara spontan, inom rimliga gränser. Till mina hobbyn hör matlagning, bakning, fotografering samt träning. Jag grubblar mycket kring min vardag, vad som hänt och vad som kommer att hända, och vill gärna dela mina tankar anonymt.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela