Tösen - vilsen i vardagen

En blogg som handlar om min vardag, om de tankar och idéer jag har om omvärlden som jag kanske inte alltid kan, eller vill yttra högt.

I ett litet lyckosrus..;)

Publicerad 2014-01-28 06:09:21 i Allmänt,

Idag var min temp uppe igen, så det fick mig att slappna av något igen. Jag är fortfarande gravid, wuhuu!
Jag antar att jag blivit lite beroende av att kolla min temperatur på morgonen, men nu ska jag nog försöka sluta.
För fr.o.m. u så är det inte längre mina behov som kommer först, oavsett hur cliché det låter. Jag vill att det här lilla livet i mig ska växa och må bra!
 
Så här kommer nu sista bilden från Fertilityfriend och mitt diagram:
 
Måste säga att jag är tacksam för den här sidan, för den har hjälpt mig förstå min egen kropp, och hjälpt oss lyckas bli gravida! Och det kommer kommer jag att vara evigt tacksam för :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tösen

Jag är en tjej som passerat 25 års ålder (nyligen dock!) och som nu valt att sluta räkna åren. Jag älskar äventyr och försöker ofta vara spontan, inom rimliga gränser. Till mina hobbyn hör matlagning, bakning, fotografering samt träning. Jag grubblar mycket kring min vardag, vad som hänt och vad som kommer att hända, och vill gärna dela mina tankar anonymt.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela