Tösen - vilsen i vardagen

En blogg som handlar om min vardag, om de tankar och idéer jag har om omvärlden som jag kanske inte alltid kan, eller vill yttra högt.

Rastlös..

Publicerad 2014-01-20 20:22:13 i Allmänt,

Känner mig rastlös i kroppen idag, och då har jag inte varit speciellt länge hemma idag ens! Hade en kompis som bjöd mig över på tortilla idag, var riktigt mysigt. Efter det kom jag hem och har eldat lite i spisen samt sett några avsnitt av Under the Dome och Switched at Birth. Men nu är jag då rastlös. Vet inte riktigt vad jag ska hitta på.. Klockan är ju så mycket redan, men för lite för att jag ska kunna gå och lägga mig. Dessutom så måste jag vänta på att det brunnit klart i spisen. Håhhåjaaa..

Men imorgon slipper jag iväg på såväl yoga som fotokurs, så då får jag göra av med lite energi. Kanske jag sover lite bättre än jag gjort inatt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tösen

Jag är en tjej som passerat 25 års ålder (nyligen dock!) och som nu valt att sluta räkna åren. Jag älskar äventyr och försöker ofta vara spontan, inom rimliga gränser. Till mina hobbyn hör matlagning, bakning, fotografering samt träning. Jag grubblar mycket kring min vardag, vad som hänt och vad som kommer att hända, och vill gärna dela mina tankar anonymt.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela