Tösen - vilsen i vardagen

En blogg som handlar om min vardag, om de tankar och idéer jag har om omvärlden som jag kanske inte alltid kan, eller vill yttra högt.

Spontananmälning till Mutajuoksu!

Publicerad 2014-01-14 21:36:42 i Allmänt,

Idag har jag då varit och anmält mig samt betalat deltagaravgiften till Mutajuoksu, som ledigt översatt skulle kunna betyda Lerloppet på svenska. Vi har med några tjejkompisar anmält oss i ett lag. Man har möjlighet att välja på vilket sätt man vill delta, Mutajuoksu HC eller 5km och om man vill tävla eller bara springa för skojs skull.
 
Vi valde att delta i 5km rundan, samt att göra det bara på skoj, som en tjejgrej tillsammans! Här är en lånad bild från mutajuoksu.com.
 
 
Ska bli hur kul som helst! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tösen

Jag är en tjej som passerat 25 års ålder (nyligen dock!) och som nu valt att sluta räkna åren. Jag älskar äventyr och försöker ofta vara spontan, inom rimliga gränser. Till mina hobbyn hör matlagning, bakning, fotografering samt träning. Jag grubblar mycket kring min vardag, vad som hänt och vad som kommer att hända, och vill gärna dela mina tankar anonymt.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela