Tösen - vilsen i vardagen

En blogg som handlar om min vardag, om de tankar och idéer jag har om omvärlden som jag kanske inte alltid kan, eller vill yttra högt.

Hemma igen

Publicerad 2014-06-29 18:39:46 i Min graviditet,

Nu har jag varit hemma sedan fredag eftermiddag. Såå skönt! Viktigaste nu är att jag tar det lugnt och vilar mycket. Är inte bunden till sängen, men ska befinna mig i viloläge största delen av dagen.

Ska imorgon försöka uppdatera kring v27, men just nu är jag fö trött.

Det som jag dock kan uppdatera er med är att på senaste ultraljudet mätte de att tvillingarna låg på 811 respektive 966g och att allt såg bra ut med dem! Det såg dessutom fortsättningsvis ut som att det är två pojkar vi väntar.

Iom att jag nu är i risk för förtidsbörd (fick diagnosen O47.0) så ska jag på tätare kontroller. Så nästa kontroll blir redan inkommande fredag, kl 10. Ser ivrigt fram emot att få se twinsen igen :) Denna gång har dock sambon inte möjlighet att delta, så då får en av mina kompisar komma med istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tösen

Jag är en tjej som passerat 25 års ålder (nyligen dock!) och som nu valt att sluta räkna åren. Jag älskar äventyr och försöker ofta vara spontan, inom rimliga gränser. Till mina hobbyn hör matlagning, bakning, fotografering samt träning. Jag grubblar mycket kring min vardag, vad som hänt och vad som kommer att hända, och vill gärna dela mina tankar anonymt.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela