Tösen - vilsen i vardagen

En blogg som handlar om min vardag, om de tankar och idéer jag har om omvärlden som jag kanske inte alltid kan, eller vill yttra högt.

Inlagd på kvinnokliniken

Publicerad 2014-06-26 17:06:56 i Min graviditet,

Hej allihopa! Uppdateringen kring v27 får tyvärr vänta lite då jag igår blev inlagd på Kvinnokliniken.. Var på tillväxtultraljud där de märkte att min livmodertapp förkortats till 22mm och att jag börjat öppna mig. Det tillsammans med att jag haft rikligt med smärtfria sammandragningar gjorde att de ville att jag skulle bli inlagd på Kvinnis pga risk för förtidig förlossning..

Stressen av det här gjorde ju förstås att sammandragningarna ökade, så fick medicin för detta i 3 omgångar innan det lugnade sig.

Nu är situationen lite lugnare, och fortsätter det såhär och de inte ser några förändringar mot det sämre på ul imorgon så får jag åka hem och fortsätta min sängvila där istället. Så vi håller tummarna för det, då tvillingarna i övrigt verkar må bra! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tösen

Jag är en tjej som passerat 25 års ålder (nyligen dock!) och som nu valt att sluta räkna åren. Jag älskar äventyr och försöker ofta vara spontan, inom rimliga gränser. Till mina hobbyn hör matlagning, bakning, fotografering samt träning. Jag grubblar mycket kring min vardag, vad som hänt och vad som kommer att hända, och vill gärna dela mina tankar anonymt.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela