Tösen - vilsen i vardagen

En blogg som handlar om min vardag, om de tankar och idéer jag har om omvärlden som jag kanske inte alltid kan, eller vill yttra högt.

Laddat upp med lite nya böcker :)

Publicerad 2014-03-24 06:38:17 i Allmänt,

Följande böcker fick jag hem förra veckan: 


Jag tycker såå om Sophie Kinsellas böcker. Har hela Shopaholic-serien på min hylla, men även de andra böckerna är toppen! Jag har alltid beställt dem på engelska, tycker de är bäst på orginalspråket, plus att det är ett bra sätt att upprätthålla mina kunskaper i engelska. 

Hade läst att Lennart Nilssons Ett barn blir till Dagboken var omtyckt så ville beställa hem den så att jag kan föra dagbok över min graviditet. Tycker det ska bli kul att få skriva ner mina tankar och känningar, så att jag om några år kan titta tillbaka och återuppleva det jag nu går igenom.

Jag har tidigare läst om barnmorskan Cecilia Lund i Katerina Janouchs böcker, och var nyfiken på vad annat hon skrivit, och då råkade jag stöta på Nya Orgasmboken! Lät för intressant för att min nyfikna själ skulle kunna låta bli att trycka på Beställ-knappen ;) Och bara för att jag är gravid så ska ju inte vårt sexliv behöva dö ut, så tänkte att kanske det här kan vara ett sätt att puffa till det för oss i sänghalmen lite. Speciellt som vi nu ÄNTLIGEN beställt en ny säng hem! Haha.

Imorgon går jag in i v13 och på fredagen är det äntligen dags för oss att se vår lilla bebis :) Längtar så!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tösen

Jag är en tjej som passerat 25 års ålder (nyligen dock!) och som nu valt att sluta räkna åren. Jag älskar äventyr och försöker ofta vara spontan, inom rimliga gränser. Till mina hobbyn hör matlagning, bakning, fotografering samt träning. Jag grubblar mycket kring min vardag, vad som hänt och vad som kommer att hända, och vill gärna dela mina tankar anonymt.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela