Tösen - vilsen i vardagen

En blogg som handlar om min vardag, om de tankar och idéer jag har om omvärlden som jag kanske inte alltid kan, eller vill yttra högt.

Mödrarådgivningen imorgon

Publicerad 2014-03-31 18:49:27 i Min graviditet,

Imorgon ska jag på mitt andra besök till mödrarådgivningen. Ska bli kul att se hälsovårdarens reaktion då jag säger att jag väntar tvillingar. Ifall hon eventuellt tror att jag drar ett aprilskämt ;)

Nu börjar det kännas att magen växer, det spänner och drar lite hela  tiden.. Men det är väl ett gott tecken :)

Idag har jag även berättat på jobbet att jag är gravid, och det var skönt att se alla positiva reaktioner. Och ännu skönare att slippa fundera över vad man säger hela tiden, så att man inte i misstag slänger ur sig något oplanerat :) nu känns det äntligen som om man kan börja njuta av graviditeten! Jee!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tösen

Jag är en tjej som passerat 25 års ålder (nyligen dock!) och som nu valt att sluta räkna åren. Jag älskar äventyr och försöker ofta vara spontan, inom rimliga gränser. Till mina hobbyn hör matlagning, bakning, fotografering samt träning. Jag grubblar mycket kring min vardag, vad som hänt och vad som kommer att hända, och vill gärna dela mina tankar anonymt.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela