Tösen - vilsen i vardagen

En blogg som handlar om min vardag, om de tankar och idéer jag har om omvärlden som jag kanske inte alltid kan, eller vill yttra högt.

Nervös inför morgondagen..

Publicerad 2014-03-27 17:15:17 i Allmänt, Min graviditet,

Åh, känner redan på mig att jag inte kommer att kunna sova inatt.. Har känt av lite stickningar och hugg i magen idag, men jag hoppas det är nervositet och växtvärk. Imorgon ska vi äntligen få se vårt lilla pyre, ja kan fortfarande inte fatta det! Jag är gravid! Visst är jag? Det har nog inte riktigt sjunkit in än.. Och det har trots allt gått snart 3 månader. Tänk att jag redan har en tredjedel undan av graviditeten, ofattbart!

Hela grejen gör mig egentligen nervös. Jag slutar jobbet kl 13 och har tid för ultraljudsscreeningen 13.30. Det tar mig inte länge att åka till sjukhuset, men jag har ingen aning om vilken avdelning jag ska till, och var den ligger. Hatar när jag inte har koll på sådant här, för jag tycker om att vara i god tid. Så jag kommer att få rusa från jobbet, och sedan kolla med informationsbyrån vart vi ska gå och anmäla oss.

Och så är jag nervös för att min sambo ska bli sen, han brukar inte vara sen, men man vet ju aldrig med trafiken..

Åååh, kan inte bara klockan hoppa fram ca 19h ;) jag hoppas ni håller tummarna för att allt visar sig vara ok imorgon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tösen

Jag är en tjej som passerat 25 års ålder (nyligen dock!) och som nu valt att sluta räkna åren. Jag älskar äventyr och försöker ofta vara spontan, inom rimliga gränser. Till mina hobbyn hör matlagning, bakning, fotografering samt träning. Jag grubblar mycket kring min vardag, vad som hänt och vad som kommer att hända, och vill gärna dela mina tankar anonymt.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela