Tösen - vilsen i vardagen

En blogg som handlar om min vardag, om de tankar och idéer jag har om omvärlden som jag kanske inte alltid kan, eller vill yttra högt.

Hicka och buffar!

Publicerad 2014-05-15 06:01:36 i Min graviditet,

Igår eftermiddag fick blivande pappan för första gången känna när en av tvillingarna hade hicka samt höll på och buffas. Hade hoppas på en kraftigare reaktion, men antar att vi alla reagerar på sitt eget vis ;)

Och imorgon gäller det. Då är det dags för rutinultraljudet där man går igenom tvillingarnas kroppstruktur, för att se om det förekommer några avvikelser eller missbildningar. Hoppas innerligen allt ser bra ut!

Imorgon hoppas vi även på att få reda på vad det är vi väntar, flickor, pojkar, eller en av var? Hoppas egentligen på alla kombinationer, haha! Så antar att jag kommer vara mer än nöjd bara det är friska barn :)

Går in i v21 idag också, så ska försöka snarast möjligt sätta in en uppdatering gällande det också!

Ha det bra så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tösen

Jag är en tjej som passerat 25 års ålder (nyligen dock!) och som nu valt att sluta räkna åren. Jag älskar äventyr och försöker ofta vara spontan, inom rimliga gränser. Till mina hobbyn hör matlagning, bakning, fotografering samt träning. Jag grubblar mycket kring min vardag, vad som hänt och vad som kommer att hända, och vill gärna dela mina tankar anonymt.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela