Tösen - vilsen i vardagen

En blogg som handlar om min vardag, om de tankar och idéer jag har om omvärlden som jag kanske inte alltid kan, eller vill yttra högt.

Mitt i kaoset, även känt som mitt nya liv 😜

Publicerad 2015-01-15 13:08:46 i Familj,

Det är nu ca 4,5månader sedan twinsen fötts och idag är första gången som jag känner ork att uppdatera här! Jag älskar mina två små pojkar, men phuuust vad de tar av min energi! Den första tiden har varit så tung att jag knappt de första två-tre månaderna.. Det har varit magknip, kolik, förkylningar.. Med andra ord sömnlösa nätter, skrikiga dagar.. Det har varit påfrestande både fysiskt och psykiskt! 

Men äntligen börjar det kännas som att det varit värt det. Nu när pojkarna äntligen börjat le, skratta och umgås. De har även börjat upptäcka varandra, och jag ser sååå fram emot att de ska kunna sysselsätta sig själva genom att umgås med varandra, så att jag får lite mera tid för hushållet och mig själv.

Eftersom livet med tvilingar är rätt så hektiskt så kommer troligen uppdateringarna att ske lite sporadiskt och rätt sällan, men ska försöka aktivera mig lite mer igen. Ska även försöka ta och skriva ner min förlossningsberättelse, fick ju trots allt prova på det mesta då ena killen kom vaginalt och andra med urakut snitt! Men nu är det dags att återgå till den hektiska vardagen igen ☺️

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tösen

Jag är en tjej som passerat 25 års ålder (nyligen dock!) och som nu valt att sluta räkna åren. Jag älskar äventyr och försöker ofta vara spontan, inom rimliga gränser. Till mina hobbyn hör matlagning, bakning, fotografering samt träning. Jag grubblar mycket kring min vardag, vad som hänt och vad som kommer att hända, och vill gärna dela mina tankar anonymt.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela